Ondernemingsrecht

Een eigen onderneming

Indien u een ondernemer bent of van plan een ondernemer te worden, is de gang naar Kötter Advocatuur een goede keuze. Oprichting van een onderneming Bij de oprichting van een onderneming komt veel kijken. De hulp van een deskundig, kan hierbij zeer welkom zijn. Zo zal in sommige gevallen voor de oprichting al een overeenkomst wenselijk zijn. Deze overeenkomst kan door Kötter Advocatuur worden opgesteld. Daarnaast is het van groot belang dat een ondernemer algemene voorwaarden hanteert die specifiek op zijn situatie van toepassing zijn. Daarbij is minstens zo belangrijk dat de algemene voorwaarden op een juiste manier worden gehanteerd.

Begeleiding

Ook de verdere begeleiding van de oprichting van de onderneming is bij Kötter Advocatuur in goede handen. Tijdens het bestaan van de onderneming zal de hulp van een juridische professional meestal zinvol zijn. Bijvoorbeeld bij het opstellen van overeenkomsten of arbeidscontracten. Maar ook bij het beoordelen van overeenkomsten en algemene voorwaarden van degene waarmee wordt gehandeld.

Helaas kan het ook voor komen dat een ondernemer onenigheid heeft met een contractspartij. Hierbij is het een geruststellende gedachte dat Kötter Advocatuur u kan bijstaan bij deze geschillen. Heeft u vragen op het gebied van ondernemingsrecht, dan kunt u contact met ons opnemen middels ons contactformulier, per e-mail (kotter@kotteradvocatuur.nl) of door rechtstreeks contact op te nemen met mr. dr. R.F. (Robin) Kötter (tel. 0546-577797 of 06-523 12 712).

Advies nodig?

Kötter Advocatuur helpt u verder

Heeft u vragen op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht of ondernemingsrecht, neem dan gerust contact met ons op of maak gebruik van de button.